Quotes

Assalamualaikum! Nak tahu tak?! Aku tegah bengkek tahap gaban gila ni. Ada ke patut time aku dah update panjang panjang entri ni, sekali..... Google chrome terus terpadam. Not responding katanya. Then, aku try bukak balik, tengok tengok, apa yang aku update tu dah hilang, tinggal sikit je baris baris pendahuluan. Kalau cikgu mark ni pun, seciput je markah yang aku dapat. ishishish *geleng kepala*

So, memandangkan perkara sebegitu terjadi, hoho. Aku delete semua ayat ayat yang keluar daripada kepala otak aku tu, aku just gantikan dengan gambar gambar kat bawah ni yang telah wa cilok daripada laman web Glitter Graphics label Quotes. Sah tak ada kerja! haha. Malas lah nak type semua tu balik. Tak kuasa den! Jam kat lappy aku ni pun dah menunjukkan puku 4.04 am. Wowwww! Kalau mak aku ahu aku tidur selewat ni disebabkan menghadap lappy, online semua tu. Habis aku. Kena kasi ceramah free u'Olls~

Tujuan aku update entry 'buang masa' ni xD sebab nak kasi blog ni berupdate. ha! faham tak? faham kan? hahahahaa. So, maksudnya aku dah update blog. Kira okay lah tu daripada tak berupdate langsung. Korang patut bersyukur tahu tak? *senyum, seikhlas ikhlas yang mungkin* lol.

Lagipun, aku suka tengok ayat ayat kat bawah ni, apa yang penting, warna warni. Nampak comel je. Eh, PERLU KE MASUKKAN GAMBAR NI SEMUA? Ah! Lantaklah. Nak tengok, silakan. Taknak tengok, shuh shuh xD hahahaaa.














Sekian, papai. Tu je.

p/s: Hari ni tak contact langsung SB :( Whatsapp tak boleh bukak, kredit pulak habis. hmmmmmm!








eh, comel lah awak ^^

0 comments:

Domo