Teletubbies?

Dulu, masa sekolah kecikkecik, mesti bangun awal awal sebab apa? sebab nak tengok cerita TELETUBBIES.

kitorang pun main 'cop-cop' :p abang aku cop warna merah, nama dia Po. Po selalu dengan skuter dia. so comell.. haha., aku cop warna kuning, nama dia Laa Laa. dia ni pulak selalu berkepit dengan bola diaa :p haha.. 

Ibu: akak ingat tak dulu, ibu ada beli cd Teletubbies kan?
aku: aaa,, entah. ada ke? hahaa, tak ingat laa.
Ibu: Dulu, akak, apit, along, minat gila cerita tu. setiap hari mesti nak tengok. sampai rosak lahh cd tu. hahaa
aku: yeker? kenapa tak ingat ehh.. haha

serius, aku tak ingat punn xD yang aku ingat, aku suka tengok cerita ni. pasal cd tu, no komen, i tak ingat :p haha..
haa! ni lagi satu, Baby Sun! matahari bertopengkan baby xD hahhaa.. coo cute gituu. hahahaa. rindu nak dengar suara dia.

ha! ha! ha! ada satu lagi watak dalam ni kaau tak silap. dia punya vacume :p jap ehh, nak cariii kat Mr. Google :p
^^ ha! ni diaa! ishh, rinduu gilaaaa.. hahaa..  meh sini sikit mesin biru, nama dia Noo Noo tau *muah pipi kanan, muah pipi kiri*

satu lagi satu lagi,, tak silap ada Speaker dia lahh. eh, entahh. try search jap laa :p
haaa, ni diaa :p tak silap aku, yang ni, suara dia suara orang boosaaar :p

haaaa.. tu je kot rasanyaa :p okay tu jeee.. byebye. saja nak sharing dengan korang. Sharing is Caring right? xD hahahaa..

p/s: serius, rindu nak tengok cerita ni :'/

eh, comel lah awak ^^

0 comments:

Domo