Hari Sukan

Padang SMK Putra Perdana ( Sabtu, 14 Jun 2012)

ha, pada hari ni lah, sukan tahunan berlangsung di SMK Putra Perdana. mm, malas lah nak story morry panjang-panjang sebab banyak lagi kerja nak buat lepas ni. so, saya kena cepat :P haha

okay, di pendekkan cerita, sukan tahunan kali ni, juara nyaa adalahh!!!!!

RUMAH MERAH 
(rumah sukan aku okay.. yesyes! rumah merah menangg. I leppchiuu MERAH <3 wahwah. hahaa)

tempat kedua RUMAH BIRU! (tahniah tahniah!)

tempat ketiga RUMAH KUNIG! (see! sejak cikgu Pejal ada, rumah kuning makin mengaumm gitu xD hahaha)

tempat keempat RUMAH HIJAU! (hish, kasihan betul rumah hijau. aku rasa tahun lepas dorang juara. fuuhh,, tahun ni kenapa terus jatuh menjunam? tak apa tak apa, asalkan rumah merah juara :D)

ha, ni antara gambar-gambar yang sempat kitorang ambik. bawak kamera ke hulu ke hilir. tapi, tangkap gambar sikit je xD hahahaa. malas gila nak tangkap gambar time tu.. okayyh, silalah scrol ke bawahh :)
-
-
-


khemah rumah Biru

Khemah rumah Merah

siapa tu? asyik PEACE je memanjang xD hahaha

Ruby and Boboi. cuwiitt nyewww <3

me with Cikgu Hasniza

perbarisan rumah Merah

perbarisan rumah Biru

dari kiri: Ruby, Shamimi, Nisya. Fadzleen, Shafinaz, Dalilah. aku? aku yang tukang tangkap gambar xD


okay, tu jee! byebye. Assalamualaikum :)



eh, comel lah awak ^^

0 comments:

Domo