kenapa aku malas?!

you know what! karangan bm tak siap lagi.. page yg spatutnya cek tulis karangan masih putih, suci, clean and clear lgi.. so proud of me-,- asal lah aku jadi pemalas sgt ni.. haiyoo..

ekceli, aku tak teringat pun ada kerja ni.. nasib baik abang Khuzairi ingatkan tadi .:P haha. dia komen kat pic , ckp tntg cikgu kamariatu.. lepas tu he said that his kerja kursus tarak siap lagii.. ha! lat situ baru aku teringat, karangan bm tk siap lagii.. mampuss guee.. esok komperm xde masa nak buat.. hari ahad? apo laii? Abah cuti,, komferm jejalan punya.. nasib nasib -,- online je tahuu..

Photobucket Pictures, Images and Photos

btw, aku tak tahu kenapa petang tadi aku asyik bad mood je.. takkkan sebab ibu tak beli makan petang?! tak takk.. :P entahlahh.. aku asyik termenung, tengok tv.. senyaapp.. bukan senang nak tgok aku bad mood kat rumah :P bukan senang nak tengok aku senyap je :P and bukan senang nak jadi pendiam.. nak senyap takyah cakap -,- asyik nak ter-cakap je :P haha.. nak cakap tapi, takde mood.. okey, i merengg.. -,- * huh, abaikan!
Photobucket Pictures, Images and Photos

p/s : sorry, semua gambar tak boleh di-centerkan.. because saya update blog gna ******
eh, comel lah awak ^^

0 comments:

Domo