bilik kesihatan a.k.a bilik puaka :p

assalammualaikum korang.. jawab dulu ye. :p

bilik kesihatan? bilik puaka? apa kena mengena? hehe.. rasanaya korang mesti dah boleh agak.. bilik tu paling seram.. tu lah tempat kena inject dengan jarum yang tajam gila gila.. situ lah tempat kena cuci gigi, kena tampal gigi.. kena cabut gigi.. eh, pernah ke cabut gigi kat sekolah? entah,, i do noo laa :p kalau gigi budak tercabut sebab kena tumbuk, kena tampar.. mungkin.. eh, yakin 99%. hehe.

okey, cerita sebenarnya tadi kitorang kena pergi bilik kesihatan. aku kena, aizza, nazirah, ruby.. fatin.. eh! fatin tak! fatin soooooooooooooooorang je tak. profitt laa.. cehh,, banga la tuhh. kitorang semua kena cuci gigi tadi.. seram woooo...

mula mula kita cerita tentang para pe-nampal, pen-cuci gigi ye? and penolong pe-nampal and pen-cuci gigi. kehkehh.. okey, ada sorang nurse laki ni.. dia ni tolong tolongg doktor gigi uh.. doktor ke nurse?? doktor la kan? :p laki? fuhh,, sogannn gila.. dia beliau kan, pakai penutup muka.. tak tak, penutup mulut+hidung uh. so, nampak mata je.. aku tak tahu lah sebab apa,, aku seram gila tengok jelingan mata diaa.. haha.. padahal, nurse laki tu baik jeee.. KELAKAR pulak uh.. -,- haha..

doktor nya pulak,, tidak disangka,, banyak gila cakap-.- nak menghayati situasi ngeri tu punn susah.. asyik terganggu je dengan pertanyaan diaa.. percakapan diaa.. hahaha.. kacau butul laa.. kalau dia tanya, aku just angguk and gelengg je laa.. takkan nak cakap, mahunya tercekik air+darah pulak nanti.. almaklumlah, kalau cuci gigi memang banyak darah keluar, dah jadi macam vampire dah,, penuh darah mulut :p nak tengook mulut sendiri punn,, takut ter-kaget pulaks nanti..

ha, dorang kata cuci gigi ni sakit gila. tadi, kitorang kena.. best je. syok je.. happy je.. :p yeye je minah mi -.- tiputipu.. tapi, serius, mana ada sakit.. ngiluuu je.. lepas cuci, aku main lari lari dengan fatin ke tandas cikgu kat tingkat atas dengan kaki ayamnyaa.. eh, kenApa dorang selalu cakap kaki ayam, tulisan cakar ayam?? apa salah ayam?! ayam sedap woo.. hehe
ok, berbalik kepada citer asal,
lama gila aku kumur, darah tak hilangg2.. tapi, lama lama hilangg jugak.. hehe..

yang aku peliknya, kenapa lepas kena, aku rasa macam nak kena lagi jeee.. hahaha.. bila ingat balik, rasa sedap pulakkk time kena cuci uhh.. haha

ha! baru aku ingat,, time kelakar time cuci uhh.. hahaa.. time kena cuci, aku pun pelik, asal tamgan kiri, aku angkat? kenapa aku tak sedar?? haha.. lepas tu nurse laki tu kata ' kenapa angkat tangan uh,, baca doa ke dik???' hahaha.. nak tergelak je aku rasa... NAK TERGELAK tu menybbkan aku rasa nak muntah sbb menganga lama sangat time cuci.. aku buat lah gaya nak muntah kat doktor tu, nak suruh nurse tu benti kejap.. so,, aku buat lah gaya kipas kipas .. hahaha.. takde gaya lain ke?! hehe.. then, doktor tu tersalah sangka.. haha.. ada ke patut dia tnya, 'kenapa dik?? panas ke? patut lah berpeluh peluhhh..' ayoyoyo.. aku tengah tak tahan nak muntah, dia boleh pulak melawak. haha.. nasib baik tak tersedak.. hehe..

apa apa punn,, terima kasih laa doktor pencuci and nurse penolong doktor pencuci,, terima kasih sebab tolong cucikan gigi sayaa.. jasamu akan ku kenangg.. ngehnghe.. okay laa,, nak out dahh ni.. papai :)

p/s: aku terpaksa korbankan masa nak trngok nada cinta semata mata nak update blog ni tauuu.. tauu fatin?! hahaha.. okey laa,, byebye..
eh, comel lah awak ^^

0 comments:

Domo