Pictures with caption ( UiTM Puncak Alam)

Assalamualaikum. 
Memandangkan dah pukul 12.40 a.m, aku malas nak hurai panjang panjang so aku just upload gambar then letak caption sikit. hehe maaflah, aku memang pemalas kuikui

*Sorry kalau gambar tak ikut susunan and maybe ada sesetengah gambar yang dah beredit lain lain effect. Gambar ni semua dalam album fon aku since awai awai masuk palam sampailah habis sem. Tautautautau*


Ni view waktu pagi kalau malam malam hujan ke, ha macam ni ah, bukan jerebu k haha of cs kabus wuuu ala ala Cameron Highland gituuu




kat sini aku masuk kelab bola jaring. hm terpaksa sebenarnya sebab kelab lain banyak dah penuh. 

berkabung ke kak?



Ni ha cek nak habaq mai, clasemates cek yang kacak kacak cantik cantik ni semua ecewah pls jangan kembang. Alhamdulillah, aku dapat kelas E5 and dipertemukan dengan dorang semua. Bersyukur sangat dapat classmates cam korang hehe

ni Cik Fating orang kelate yang kasi kita gambar gambar tu hihi (previous post)

Ni pulak Encik Izrin. Pendengar yang setia, sangat setia hahhaha





Ni pulak Nadia, masa mula mula masuk kelas tu, dia lah paling menonjol. Dah la suara lantang pastu banyak tanya. Cantik, pandai pula tu subhanallah

Time ni bulan ramadhan, we olls buka puasa sama sama, sweet kan?

Sebahagian daripada gegirls E5 kekeke

Time ni dalam dewan peperiksaan


Discussion mmg aktiviti wajib kuangkuang. sempat lagi aku berselfie time ni haha

In our library. 

Geng mak kiah kaki gosip semua ni hahahaha jk!

in our lab


eh maaf gambar tak tersusun hehe



Well, drama everywhere!


eh, comel lah awak ^^

0 comments:

Domo